2018. jún 05.

Az én vegán "travelessential" termékeim

írta: NinaNinja
Az én vegán "travelessential" termékeim

aeroplane-air-aircraft-1004584.jpg

Május folyamán az a szerencse ért, hogy két hetet is egy-egy szigeten tölthettem (ami meg is látszott a blogon és az aktivitáson) azonban most már visszatértem és teljes gőzzel vetettem magam vissza mind a munkámba, mind a blogolásba. 

Mert akármilyen meglepő (lol) nem a blogolás a munkám (még, muhaha), viszont sajnos nem is az utazás. Ebben a posztban összekötném a kellemeset a hasznossal ugyanis összeállítottam egy olyan listát, amit minden utazáson a hátizsákomban tárolok, és aminek segítségével túlélhetek akár egy 12 órás repülőutat. Egy következőben pedig azt is kifejtem, hogy milyen vegán csodákat viszek magammal, hogy túléljek egy teljes szörfnapot a strandon.  

Szépség 12 órás repüléshez 

 

Nem tudom milyen skálán értelmezhető a szépség olyan esetben, amikor 5-6 óránál többet kell eltöltened tízezer méter magasban egy fémdobozban, de az ember lánya mindig próbálkozik. A szigorúan átlátszó, egykor Joy Magazinhoz járó, Joy by Kata Szegedi neszeszerem sosem hiányozhat a kézipoggyászomból, tele minden 100 milli alatti jóval, amivel próbálok küzdeni a "10 órát repültem" nevű look ellen. 

Nézzük! 

Kézfertőtlenítő

webimages_1090353_2_hand_cleanse_gel_satsuma_60ml_silv_pck_inbosps557_m_z.jpg

Régebben teljesen odáig voltam a Bath&Body works termékeiért, majd a márka bejelentette, hogy amennyiben egy kormány által támasztott elvárás megköveteli, hogy állatokon teszteljenek, úgy fognak is. Ez nem volt teljesen szimpatikus lépés tőlük, és 100%-ban növényi termékeket sem kínálnak nagy számban, így új márka után néztem, és most már a Body Shop Mandarinos kézfertőtlenítőjét cipelem magammal mindenhová. 

alverde, tropic kézkrém 

34419249_10216644468370927_3813147805921312768_n.jpg

Az alverde nagy szerelemmárka nekem. Szuper termékeikről már írtunk tesztet is, viszont a kedvencemről a Jungle Breeze kézkrémről még nem esett szó. Egyszerűen nem tudom megállni, hogy a kézfertőtlenítőzés által kiszárított bőrömet ne kenjem be azonnal, így sosem indulok el kézkrém nélkül otthonról. Ha egy szigetre repülsz, akkor eleve olyan hangulatban kell lenned, hogy a trópusi illatok, mangó, citrusok, papaya és a többi gyümölcs és virág illatára szinte éhezz, ez a krém pedig még akkor is tartja benned a lelket, amikor a repülés 9. órájában éppen feladnád a lelkesedést.  

aloe vera gél 

img_0686.JPG

Arckrémet nem szeretek magammal vinni repülőre, mert nehéz, és az átszállás közben húzza a vállam. Lustaság fél egészség, de van egy szuper Verdeaurora aloe vera gélem, ami regeneráló és revitalizáló hatásával akár egy teljes napig tartó repülőúton sem hagyja kiszáradni a bőröm, és  aminek használata nem csak az arcbőröm, de engem is felfrissít. Ezt a csodát ráadásul egy utazás alkalmával szereztem be, Fuerteventurán ugyanis virágzik a szépségipar. 

Nektek mi nem maradhat ki a kézipoggyászból? Írjátok meg nekünk Facebookon! 

 

Szólj hozzá