2018. ápr 16.

Nagy vegán termékteszt - alverde testápolás

írta: NinaNinja
Nagy vegán termékteszt - alverde testápolás

 

aroma-aromatherapy-aromatic-531539.jpg

Egy hete tesztelem az DM saját márkás, vegán alverde termékeit, melyeken hivatalos plecsni is található.  Kipróbáltam egy citrusos habfürdőt, gyermekeknek szóló zöldalmás tusfürdőt és egy levendulás testápolót, az alverde élményről pedig részletek a kattintás után. 

Többször használtam a fenti három terméket (igen, szerintem egy tusfürdő is testápolásra is való) és büszkén jelentem, hogy nem lettem allergiás, pedig ha én, - akinek a Dr. Organictól és az Yves Rochertől is lerohad a karja/fejbőre - nem leszek allergiás valamitől, az már referenciaértékű.

Mindezt a Sodium Laureth Sulfate hiányára és a gluténmentességre vezetném vissza elsősorban. Valószínűleg a nem-vegán és nem-bio/gluténmentes termékekben a felületaktív és  gluténtartalmú anyagokkal vannak problémáim. 

Az összetevői tehát vegán és allergia szempontból is hibátlanok mindhárom terméknek, de a lényeg még csak ezután következik. 

Citromillatú #lemonlove alverde habfürdő  

 citrus-citrus-fruit-fruit-33155.jpg

 A habfürdő összesen 199 forintért szerezhető be, és a leírás azt ígéri citromos sütemény illatát fogja megidézni a lakásban. Nem is állít hülyeséget. Német feliratos mintát használtam, mivel nem tudok németül a smaumbad szót így fordítottam magamban: bad=fürdő (ezt tudom) - shaum nem tudom mi, de van olyan sampon márka, hogy Shauma, ez nem lehet véletlen - logikai íven haladva arra a következtetésre jutottam, hogy ez sampon lesz. Körülbelül 2 másodperc után jöttem rá, hogy nincs sampon, ami így habzik, és próbáltam ki rendeltetésszerűen is. Végeredmény: rengeteg és tényleg tartós hab. Mondjuk a csomagolásból ítélve ezt a mennyiséget egy fürdéshez ajánlják, én pedig eddig töredékét sem használtam ennek a habgyártáshoz, de minden nap tanul valamit az ember. Egyébként: volumensamponnak is tökéletes ennyi hab. Nem bántam meg: 5 napja dúsan tündököl a hajam a hibám óta. 

Zöldalmás gyermektusfürdő 

30704337_10216266547723147_4259688395975950336_n.jpg

Erősen olyan érzésem van, hogy a középső tubusban lévő termék még nem került a magyar boltokba, legalábbis az alverde termékek között sehol nem találtam, így azt sem tudtam meg, hogy mitől pont gyermekeknek ajánlott. Ha valaki megtalálná a fenti linken sikítson a kommentek között.  Mindenesetre én egy gyermeken se próbáltam ki, viszont imádtam.

abundance-apples-close-up-693794.jpg

Kellemes savanykás illata van, nem habzik túlságosan és úgy összességében erősen hidratálja és nem hagyja kiszáradni a bőrt testápolás nélkül. Sosem fürdettem még gyereket, de arra emlékszem, hogy én nem rajongtam a testápolókért így lehet ezért ajánlják lurkóknak. Ha valaki tudja, írja meg nekem lenn, vagy kommentben Facebookon/Instagramon! 

alverde levendulás testápoló - bio-olajjal 

aroma-aromatherapy-aromatic-531539.jpg

A linken megtekinthető testápoló illatos, mégsem allergizál. Ez az Érzékeny-bőrű Bőrápolók és Kozmetikumrajongók Univerzumában felér egy valóságos csodával, teljesen el vagyok olvadva. Gyerekkorom óta maradt a fixáció, hogy ugyan a testápolót már elviselem, azt viszont ha ragad egyáltalán nem, így elsődleges szempont, hogy jelentem: ez nem ragad.

Gyorsan felszívódik, illatozik, és úgy alapvetően olyan érzésed van, mintha levendulás parfümmel fújtad volna be magad, a bőrt pedig gyönyörűvé és feszessé varázsolja, sőt talán még azt is mondanám, hogy frissít. A levendula szezon közeledtével mi pedig megveszünk a levenduláért így nagyon élem jelenleg ezt a terméket. 

Tervezünk még egy alverde tesztet: a következő hetekben szeretném kipróbálni a testápolásra alkalmas kókusztejet, egy trópusi illatú kézkrémet és a hajápolási termékeket is, május elejére ígérem a következő posztot!

just_hustle_7.jpg

Ezeknek a termékeknek pedig vegán standardok szerint egy 8-ast adtunk, de csak azért, hogy ha esetleg valami őrülten jó teszttel találkozunk a jövőben, azt tudjuk még jobbra értékelni. Mindenesetre nagyon ajánljuk az alverde termékeit, próbáljátok ki!

Ha Facebookon kommentben jelzed, hogy neked mi a kedvenc vegán márkád, arról is szívesen készítünk egy tesztet! :) 

Szólj hozzá