2019. ápr 25.

Teszt: keressük a legjobb arcmaszkot! balea love

írta: NinaNinja
Teszt: keressük a legjobb arcmaszkot! balea love

 

pexels-photo-1002236.jpeg

 

 

 

Tegye fel a kezét, aki rendszeres arcmaszk használó. Én bevallom, nem voltam az, de a dm jóvoltából kipróbáltam SOK balea arcmaszkot, és mind elbűvölt.Egyrészt a chillfaktor, ami gondolomén minden hasonló termék esetében megvan, másrészt a klikk után részletezett részletek. 

Szóval az egyes versenyző - balea, mentol 6/10

Ennek a maszknak olyan az illata és az állaga is mintha fogkrém volna. Először tartottam tőle, hogy a mentol (amit fogyasztani spec utálok) nem fog jót tenni az arcbőrömnek, de a 3 perces használat után úgy mostam le a kicsit cípős cuccot, hogy az arcbőröm az unokaöcsém popsijának állagát idézte és szebb volt mint újkorában.

Cukros 9/10

cukrosmask.png

Meglepő módon ebben cukor található, amely bőrradírként funkcionál. Szuper cucc, édes, a kutyád tuti le fogja enni rólad és talán ettől lett a legpuhibb a bőröm. 

Fekete izé 2/10

black_textilmask.png

 Ez egy teljesen fekete endő szerőség, ami gyakorlatilag a beauty blackfacing megfelelője is lehetne, 10 perces, valami krémmel van átitatva és alapvetően semmi extra, de azért mert a fekete helyett nem bírták más színre festeni kap egy 2-est.

Epres arcmaszk, balea 7/10

nevtelen.pngEper illatú ízű, nem túl háziállat és fogyasztásbiztos cucc. Imádom az epret, így 7.

 

Te próbáltad már bármelyik balea arcmaszkot? Írd le nekünk tapasztalataid lenn vagy Facebookon!

 

 

 

 

 

Szólj hozzá