2021. máj 31.

Kiehl's teszt

írta: NinaNinja
Kiehl's teszt

187955308_238529804700324_5346613192500520089_n.jpg

A Kiehl's remekül választja az influencereit így úgy döntöttem, hogy kipróbálom a signiture terméküket, a Midnight Recovery Concentratet.

 

Influencer policy 

 

Általában, ha egy influencer posztol egy termékről, én azt mondom, hogy csak azért sem használom. Hello #BrightWhite. Ha az az infleuncer nem ért semmihez, akkor 0%-hogy kipróbálom. Ha az influencernek nagy tudása van, és nagy követőtábora akkor 50%, hogy hajlandó vagyok használni a terméket, azonban, ha olyan influencert választ egy márka, akinek fogalma sincs, hogy a személyes IG fiókja mekkora hatással van az emberekre, mint egy kedves barátnőm, pár csodálatos női magazin főszerkesztője, akkor lelkes leszek és azt mondom, hogy adunk egy esélyt.

Szóval énidő címszóval besétáltam a Kiehl's Allee-ba, ahol olyan csodálatosat beszélgettem az este nyolckor teljesen üres plázában, az üzletvezetővel, hogy lemerült a telefonom, és nem vettem észre, hogy majdnem zárásig ott ültem és szívtam magama a tudását a Kiehl's már több, mint 170 éves receptek alapján készülő termékeiről

Signature termék

Mióta ajándékba kaptam egy Yves Rocher testolajat születésnapomra, minden szépségápolási márkának az olajait keresem, és kiderült, hogy a signiture, alap terméke a Kiehl's-nek, ez a kis csoda, aminek adtam egy esélyt és másnap vissza is mentem érte. Erre azért volt szükség mert a számlákról számlákra mobilbankozás közben a Douglasben letiltott a netbankom és így fizetőképtelen maradtam az estére. 

 

Midnight Recovery Concentrate 

Ahogy a neve is sugallja, ez egy koncentrátum, amit este kell használni. Disztillált olaj ami növényi olajok és essential olajok keveréke, ennél többet nem árulnak el az összetételéről az üvegén. 

Olyan nem zsíros arcbőrőm van, amin könnyen kialakulnak papulák és más tökéletlenségek, ha tejterméket eszem. Ha bűnözöm, akkor ez az olaj viszonylag hamar helyrepofozza az arcom, 1-2 éjszaka alatt. 

Nem vagyok benne biztos, hogy más arcbőrének is erre van szüksége -  ennyire profi nem vagyok - még! - de nekem egy csepp az arcra, egy a mellkasra, tökéletes. Ha bemegy valaki egy storeba, akkor az eladó viszont 100%, hogy ajánlani tudja a legmegfelelőbbet.  

Just sayin'

 

A Kiehl's egy New York-i apothecaria márka, ami röviden annyit jelent, hogy "gyógyszertári". Mivel 170 éves, ezért gyanítom 170 éve nyitott valaki egy patikát New Yorkban, ami hamar híres lett bőrgyógyászati termékeiről, majd valamikor később a családtól megvette a L'Oreal és most itt vagyunk. Ennek nem néztem utána, de józan paraszti ésszel ez kellett, hogy történjen.

Apotheke 

 

Ha az van valamire arva, hogy Apothek/-e/-ka/karia/bármi más variáció, az mind (eredetileg) gyógyszertári készítmény. Az Apotheke rengeteg nyelvben gyógyszertárat jelent, többek között szinte az összes közép európai és balti nyelvben, ami nagyon érdekes egybeesés, de ez egy másik téma.

A gyógyszertári készítményekre bizonyos OGYÉI, EMA, adott ország/régió gyógyszerhatósága előírások vonatkoznak, annak ellenére, hogy recept nélkül kaphatóak, az esetek nagy részében. Ilyen a Bioderma, a Vichy, a Uriage és az összes márka, amiben termálvíz van, vagy hipoallergén esetleg vitaminokban gazdag és bizonyíthatóan gyógyhatású készítmény és nem költenek a marketingesei méregdrága flagship storeokra.

 Vegan Státusz - cruelty-free és animal products free

 

 A Kiehl's termékeiben elvileg nem kéne állati eredeti termék kerüljön. Elvileg Cruelty Free és nem tartalmaz más anyagokat, mint a növényi olajok és essential olajok - viszont kérlek, aki többet tud erről javítson ki lehetőség szerint kommentekben! :)

Szigurúbb vegán standardok szerint, amit bevallok én sem veszek figyelembe a Kiehl's se vegán, mert a L'Oreal, aminek a leánya, forgalmaz olyan országokban, ahol az állami szervek kötelező módon végeznek állati teszteket, mielőtt a polcokra kerül egy termék.

100% ajánlott badge-t kapja a blogtól.

 

Te mit gondolsz? A L'Oreal kereskedelmi policy miatt még etikus Kiehl's terméket vásárolni vagy te bojkottálnál minden L'Oreal terméket? Ha van véleményed, kérlek szépen oszdd meg velünk DM-ben, lent a kommentek között, vagy Facebooko, esetleg Instagramon! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá

LOreal Kiehls Cruelty free Olajok Essential olaj Növényi olaj Vegán kozmetikum Vegán szépség